nedeľa, 30. júla 2017

Leto s Oriflame / novinky z katalógu 11/2017

Ahojte !

Vitajte pri dnešnom článku.Dnes by som vám chcela ukázať, čo som si objednala z nového katalógu Oriflame, čo ma zaujalo, a sklamalo.Môžme ísť na to !


Prvá, a zároveň nekozmetická vec sú tieto tyčinky Wellness by Oriflame.Obal majú krásny, sú s príchuťou ovocia,ale tam všetko moje nadšenie končí.Vôbec mi nechutili,pretože majú dosť umelú chuť .Našťastie majú aj čokoládovú verziu, ktorá je o sto kráť lepšia a tú odporúčam všetkými desiatimi !

Mužská rada Oriflame North for Men 
Holiaca pena ma veľmi potešila, je pekná hustá a voňavá.Obsahuje špeciálnu technológiu proti porezaniu a poškodeniu pokožky.Šampón proti lupinám  vonia tiež pekne, ale neodporúčam ho na jemné vlasy.Nepostrehla som taktiež žiadne lupiny, takže super.Deodorant by mohol mať silnejší účinok, proti potu veľmi nezabojoval.
Všetky tieto produkty obsahujú zinok,ktorý slúži ako ochrana proti podráždeniu a začervenaniu pokožky.

Rozjasňujúci očný krém True Perfection má guľôčkový aplikátor, ktorý vďaka chladeniu pomáha proti opuchom a tmavým miestam pod očami.Ešte ho mám síce krátko, ale veľmi som si ho obľúbila a perfektne zapadol do mojej True Perfection sady na pleť.

Telový sprej VIP CLUB Bali
Tento telový sprej som si nevybrala ja .Vonia celkom dosť sladko, čo mi nevadí, ale snažím sa už si vyberať kvalitnejšie vône.Na leto mladým dievčatám ktoré majú radi keď voňajú ako cukráreň super, ale inak nič, čo by ste museli mať.Mne osobne sa táto vôňa páči a občas sa ňou navoniam.Sprej je v plastovom obale, čo samozrejme nemusí každému vyhovovať, ale odrazilo sa to aj na veľmi prijateľnej cene 
Antiperspirant na nohy Feet Up ma veľmi zaujal, hlavne vďaka tomu že je leto a niekedy to býva po vyzutí po celom dni veľmi zaujímavé.Určite je to ale super pomôcka na bežný deň a tento produkt budem používať aj naďalej.Pekne vonia a nohy osvieži.Odporúčam. Tekuté mydlo na ruky Essence and Co. s citrónom a verbenou ma veľmi zaujalo hlavne vďaka obalu. Mám doma sprchový gél z tejto rady, a som z neho nadšená ! Tak isto je to aj s týmto mydlom.Je voňavučké, hebučké a veľmi príjemné.Určite odporúčam aspoň vyskúšať, zamilujete si ho !

Obojstranná kefka na čistenie pleti 
Táto kefka ma veľmi oslovila a čakala som, že bude face friendly a nebude škriabať ako besná.Opak sa stal pravdou a tú bielu časť neznesiem na pleti.Druhá strana je o dosť lepšia, lenže nie je to to, čo som si predstavovala.Mám aj lepšie kefky (napríklad z Primarku), ktoré sú celé silikónové a lepšie vyčistia pleť. Produkt na prvý pohľad vyzerá super, ale určite nie.Veľmi to bolí :(



Peňaženka Clasicca Nautica 
Peňaženka ma zaujala hlavne jej vnútrom, ktoré je pekne rozmiestnené.Aktuálne vlastním mega peňaženku, kde stále niečo hľadám a rozhodla som sa, že keď pôjdem na dovolenku, tak si zoberiem niečo takéto.Má super letný dizajn a precestuje so mnou svet ! Haha .


To by bolo všetko :)
Zaujalo vás niečo z mojich noviniek ?
Ako prázdninujete ?

Vaša Nika <3

4 komentáre:

  1. Tekuté mydlo sa mi na prvý pohľad páčilo asi najviac a opis tej vône, že pre mladé baby aby voňali ako cukráreň :D to si super vystihla...Produkty Oriflame som už dlho nekúpila, akosi teraz u mňa ide Avon ale z tých čo som skúšala, bola som stále tak primerane spokojná :)
    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE | My new video

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nad tými tyčinkami som pár krát rozmýšľala, ale tiež by som asi zvolila radšej tie čokoládové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Z Oriflame veľmi rada objednávam :) Majú tam skvelé produkty a niekedy aj za skvelé ceny. Mne padla do oka celkom tá kefka na čistenie tváre, no momentálne mám doma vibračnú.

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť