štvrtok 29. júna 2017

Leto s Oriflame 9/2017

Ahojte !

Vítam vás pri novom článku. Dnes by som vám chcela ukázať novinky z letného vydania katalógu Oriflame a informovať vás, čo si o nich myslím a čo vám doporučujem. Here we go !





Optimals Age Revive rada

Celá táto rada je určená pleti 35+ , a keďže moja mamina má 40 , tak prišla k nej.Neskúšala som ani nič, nerada používam kozmetiku pre staršiu pleť. 
Sada obsahuje denný a nočný krém (7,99€), očný krém (6,99€), sérum (8,99€) a čistiace a odličovacie mlieko a tonikum (5,99€) .


Ecobeauty pleťová maska (75ml - 19,99€)
Táto maska ma hneď najviac zaujala. Je totiž z organického aloe vera,bambuckého maska, mentolu a a hlavne z ružového ílu. Ílové masky používam celkom rada a aj často, ale táto je podľa mňa zo všetkých najlepšia.Krásne pleť rozžiari a vyčistí .Masku na tvári treba nechať 10 minút a potom umyť .Maska na tvári po čase tak zoschne, preto je lepšie len si niekde ľahnúť , aby vám neopadávala.Ja som si masku aplikovala aj na dekolt, myslím, že tým nič nepokazíte, haha :D 
Som s ňou spokojná a zaradila som ju do mojej kozmetickej rutiny :)



Feet Up Advanced - sprej na nohy proti pľuzgierom (100ml- 4,49€)
 Tento sprej na nohy poznám už dlho, ale ešte som ho nikdy nemala.Asi ako mnohé z nás, aj ja som sa stretla iba so sprejom alebo ako to ja ľúbim volať, ponožkami v spreji. Používala som tento sprej veľmi rada, otlaky som nemala , ale nohy ma aj tak trošku boleli.Ale otlaky nikde ! :)Vôňa veľmi jemná, ani ju necítiť. Viac bude v spotrebovanom . 

Essentials Coconut Water univerzálny krém (2,99€) a peeling (2,49€)

Tieto dve veci ma najviac potešili hlavne svojou vôňou, ale účinok bol veľmi slabý priemer. Peeling bol krásne voňavučký, ale zrnká sú veľmi hrubé a dosť to "bolelo". Inak je veľmi fresh.
Krém je celkom fajn, dobre sa rozotiera a má super konzistenciu. 
Asi by som si tieto veci nekúpila, ale ak vás lákajú, nečakajte zázraky :D


Giordani Gold - hodvábny tekutý makeup s SPF 12 (30ml- 11,99€)
Makeupy som dostala v odtieňoch Light Ivory a Porcelain, ktoré na moju mŕtvolnú pleť sedia ako uliate.Sú veľmi ľahučké na pleti, super sa zapracovávajú a pekne stredne kryjú. Vydržia celý deň a nosím ich veľmi rada. Veľmi populárne kvapátkové aplikátory sú síce fajn, ale keď ste už na konci, sa to veeeeľmi zle vyberá pomocou rôznych štetcov , ktoré vždy (teda ja osobne ) pchám dovnútra. Je tam vždy ešte makeupu na týždeň používania :D 

Viacúčelová krémová tyčinka (9,99€)
Tento produkt ma vôbec nikdy neočaril ani u iných značiek , a preto ma aj nelákalo ho veľmi používať pri testovaní.Prišla mi síce v krásnom odtieni Bronze Glow , ale vôbec mi táto tyčinka aj napriek tomu nesadla. Manipuluje sa s ňou nie moc dobre. Preferujem práškové produkty pred krémovými :D 





                                                        Linchao Zhang kolekcia
Kolekciu nadizajnovala výherkyňa v súťaži Oriflame Trend Awards 2017 Linchao Zhang, ktorá navrhla následujúce veci. Okuliare sa mi veľmi páčia, nosím ich často a aj farebne sú veľmi zaujímavé a tvar mi pekne sekne. K nim je aj veľmi pekné púzdro na ne. Šatky moc nenosím, ale táto je z nádherného materiálu a tiež je farebne pekná. A ten náhrdelník sa mi vôbec nepáči, pôsobí na mňa lacno a nevkusne.
Všetky produkty sú za cenu 9,99€.




To je všetko :)
Dúfam, že sa vám článok páčil a onedlho sa vidíme pri ďalšom .

Vaša Niki :)



1 komentár: