nedeľa, 28. mája 2017

Oriflame kampaň 8/2017

Ahojte :)

Vitajte pri dnešnom článku.Ako vždy, aj tento krát vám prinášam moje postrehy z noviniek od značky Oriflame a môj názor na ne . Môžme sa na to pustiť.
Love Nature sprchový krém (250ml-4,49€)a telové mlieko (200ml-4,99€) s mandľovým olejom
Radu Love Nature vám snáď nemusím ďalej prestavovať, pretože je veľmi výrazná a moja obľúbená.Veľmi som si obľúbila všetky produkty zo všetkých možných variantách a aktívne ich používam a tento sprchový krém mám už v košíku na spotrebované produkty. Krásna jemná vôňa, hydratačné, príjemné a hlavne šetrné k prírode.


Wellness by Oriflame Natural Balance Shake (378g-21 porcií - 37,90€)
Vždy som veľmi kritizovala predaj jedla a rôznych suplementov v katalógoch s kozmetikou, a až na tie chutné tyčinky som stále nepochopila ich veľkú obľúbenosť.Vyzerá krásne, chutne ale realita je niekde inde.Za 37,90€ keby si to kúpim veľmi by som nadávala :D Vôbec to nechutí ako to vyzerá ! Zle sa rozmiešava, fotka je čistý photoshop a smrdí to a okolo jahody to ani len nešlo (chuťovo aspoň teda).
Síce ma veľmi zdravé zloženie, ale toto fakt nie.A áno, vyzerá o sto krát lepšie než chutí.
 Mini vône Essenza, Possess a Amazing Paradise (8ml-4,49€)
Tieto cute malé balenia vôní sú skvelé na leto do maličkej kabelky alebo na výlety.Páči sa mi každá jedna a pritom každá je úplne iná.Každý si určite nájde tu svoju a myslím si, že cena a kvalita a praktickosť sa pri týchto krásnych vôňach držia za ruky.

Toaletné vône Sensual Jasmine (50ml - 7,99€ pri nákupe nad 20€) a Cool Lavender (75ml)
Sensual Jasmine je krásna Jasmínová dámska vôňa a tak som si ju obľúbila, že už ju mám neskutočne zničenú poloprázdnu v mojej kabelke a používam ju denno denne.Vydrží dlho a vonia veľmi pekne nenásilne. Pánska vôňa ma ale vôbec nezaujala a je odmietnutá veškerým mužským okolím, ktorým som ju ponúkala.

Hydratačná pleťová maska Essentials (50ml - 1,99€)
Táto vec mi bola sympatická aj nesympatická v jednom.Nakoniec vyhrala tá lepšia možnosť.Úžasne vonia ako melón a krásne hydratuje a osviežuje.Najradšej by som ju zjedla ! A nie, nie je to nejaký nechutný umelý melón a.k.a DM sprchový gél, toto vonia naozaj tak, ako by to bol jedlý cukrík.Mňam!
Mäkučká čelenka (4,50)
A Oriflame myslí aj na naše pohodlné chvíle s maskou na pleti, a preto sa rozhodol ponúknuť nám praktickú čelenku . Je skvele mäkká, príjemná a použiť sa dá buď pri maske alebo maľovaní sa.
Určite odporúčam !

 The One Colour Unlimited Matte (3,45€)
Konečne sa dostal produkt z Oriflame na pery na moju listinu rúžov, ktoré si dám na pery aj mimo testovania.Skvele sa nanášajú, dlho vydržia a farby sú krásne pigmentované. Nosím ich dosť často a viem sa na ne spoľahnúť po celý deň.Určite asi jediné rúže, čo by som si reálne kúpila.Na mojich perách vyzerajú úplne inak než na ruke a úplne inak aj v obale, haha.

Soft Rose
 Vivid Pink
 
Hojivý zázrak s čučoriedkami (1,99€)
Čím ďalej, tým viac sa mi páčia nové prevedenia tohoto ikonického produktu. Krásne kráľovsky modrý a lahodne voňajúci hojivý zázrak a.k.a vajíčko je dokonalosť. Pre všetkých vášnivých zberateľov všetkých príchutí must have.Najviac preferujem na pery !


Kajalové linky The ONE (3,99€)
Kedysi som tieto kajalové linky mala aj tri a absolútne nechápem prečo. Vôbec mi nevydržia na oku, waterline ani náhodou a je to podľa mňa otrasné mať na oku linku so zobáčikom s takouto tupou vecou. Jedine linku pri mihalniciach, ale zas toto by bol asi posledný produkt, ktorým by som ju robila.Sorry Oriflame, toto u mňa nezaboduje nikdy.Jedine. keby vydrží waterline ???

Pánske hodinky Infinity (24,99€)
Tieto hodinky ma najskôr zaskočili, že prečo sú také široké.Nosila som ich celý deň a až potom mi sestra volala, že sú pánske. Pôsobia na mňa unisexovo a nosím ich aj napriek širokému remienku.Sú spolu s textilným púzdrom.
A nakoniec hviezda článku (JA , ale nie) Slnečné okuliare Aruba (9.99€) 
Sú krásne a veľmi rada ich nosím lebo mi sadli (viac než na tejto fotke, je strašná ale vidím ju prvý krát až teraz a hanbím sa :D :D :D ) ale trošku ma tlačia.Je k nim aj toto krásne púzdro, ktoré držím v ruke a handrička. Hodia sa k úplne všetkému a nosím ich keď nechcem mať akurát moje crazy výstrelky :D 


Takže to by bolo na dnes všetko.
Dúfam, že ste si užili krásny slnečný víkend :)
Vaša Niki xx


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára