streda 10. mája 2017

Oriflame kampaň 7/2017

Ahojte !

Vitajte pri dnešnom článku.Dnes som sa vám rozhodla ukázať novinky za tento mesiac od starej dobrej známej značky Oriflame.Každý mesiac ma veľmi milo prekvapujú a tento mesiac nebol výnimkou.Produkty z katalógu 7/2017 si môžete vychutnať a objednať do 21.5.2017 .
Môžme ísť na to !!! :)


Parfumovaná voda Amber Elixir Crystal (50ml za 27,90, pri nákupe za 20€ len za 9,99€)
Táto vôňa má krásne balenie,veľmi elegantné.Neradím ju medzi bežne nositeľné vône na deň ale myslím si, že v letných večeroch vám pri nejakej príležitosti padne veľmi vhod.
Vôňa je sladučko kvetinová .Jej modro zelené balenie je inšpirované Baltským morom a taktiež ingrediencie baltského jantáru,černušky siatej a hnedého cukru krásne spievajú príbeh, ako by ste sa prechádzali po krásnej piesočnatej pláži pri mori.
Hodinky Aruba (29,99€)
V krásnej krabičke najnovší katalóg Oriflame ponúka aj tieto hodinky, kde si môžete zvoliť aký remienok si dnes vyberiete.Máte na výber z veľmi elegantného zlatého a pestrofarebného remienka.Oba sa veľmi pekne hodia k samotným hodinkám a vnímam to ako 2v1.
Veľké áno !

Kabelka a prsteň Gachala (kabelka 16,99€ a prsteň 4,49€)
Tieto dva krásne,elegantné,veselé a farebné doplnky musíte na jar mať ! Treba trošku rozveseliť okolie a aj náš život a k tomu nám aj farby skvele dopomôžu.



                                                          RADA LOVE NATURE
Krémový šampón 2v1 s avokádovým olejom a harmančekom (3,99€) a sprchový krém s avokádom (4,49€)
Keď mi prišli tieto dva produkty, veľmi som sa potešila.Milujem harmanček a avokádo a spojili to do kozmetického produktu? Wau.. Ale späť k recenzii.Šampón vonia neskutočne, cítim tam ale viac harmanček.Produkty 2v1 ja osobne nezastávam na bežné denné používanie pretože si myslím,že nerobia na 100% ani jednu funkciu.Tak sa aj stalo.Síce sú po ňom vlasy voňavučké, ale s kondicionérom zvlášť bývajú vlasy jemnejšie a hladšie.Ja osobne ho rada používam, ale budem ho asi voliť na také príležitosti, keď sa budem veľmi ponáhľať.
Sprchový krém je krásny hydratačný a perfektne vonia a zanechá kožu čistú,jemnú a sviežu.

Sprchový gél (4,49€) a telové mlieko (4,99€) s levanduľou
Milovníci levandúľ (so mnou na čele) držte sa ! Toto musíte mať ! Krásne voňajú, hydratujú a sú s levanduľou !Pritom levanduľa pôsobí na vašu myseľ veľmi relaxačne a cítite sa pri nej viac oddýchnuto. Neviem čo iné treba dodať, ja ich milujem.
MUST HAVE !

NovAge Ecollagen Light denný krém (v sade 6tich produktov rovnakej rade 67,99€)
V tomto čísle prišla na trh novinka, tento ľahký denný krém z rady Ecollagen.Je vhodný pre vyplnenie a zjemnenie vrások.Avšak tu to pre mňa hasne , nakoľko je táto rada pre vekovú skupinu 30+ a nechcem zbytočne uškodiť mojej čerstvo 20 ročnej pleti.Čo ale chválim je pumpička, nezanechávajú sa tak v kréme zbytočné baktérie z rúk.

Guľôčkový antiperspiračný deodorant Silk Beauty 
Krémový antiperspiračný deodorant Activelle Pure Care
(50ml - 2,99€)
Poviem vám že mám vždy šťastie, že dostanem produkty nečakane, ako sa mi nejaké minú a myslím si, že si musím kúpiť nové.Ako sa mi minuli tento mesiac posledné deodoranty, tak mi Oriflame ako naschvál poslal do zásoby ďalšie dva. Osobne nemám rada guľôčkové deodoranty a skôr ich tak zatracujem, ale tento nebol na zahodenie. Vyhovoval mi viac než krémový, ale ani ten nebol zlý , len tá aplikácia sa mi moc nepáčila.


Vyživujúce pleťové kapsuly Nutri6 NovAge
(30ks za 23,99€)
Kapsuly používam dennodenne a som s nimi veľmi spokojná.Zanechajú pleť sviežu,rozžiarenú, hydratovanú a hlavne pripravenú žiariť počas celého dňa. Určite sa týmto produktom nesklamete.


Brúska na nohy Feet Up (24,99€)
Prichádza leto a niektoré z nás žien(netuším či všetky :D) potrebujú tento produkt ako soľ. Keď chceme mať krásne nohy treba sa o ne samozrejme aj starať. Táto brúska na baterky s vymeniteľnou hlavicou a krytom na ňu je skvelým priateľom času a nás. Uľahčí nám robotu a ušetrí čas. Dá sa používať na mokré aj suché nohy.Samozrejme ale nezabúdajme na hydratáciu, ktorá je tiež veľmi dôležitá !



A to by bolo všetko!
Snáď sa vám článok páčil a teším sa čoskoro pri ďalšom !

Vaša Niki



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára