utorok, 7. februára 2017

Get the look with Artistry video / Líčenie so značkou Artistry + review part 1


Ahojte ! :)

Dnes som si pre vás pripravila článok , ktorý som chcela už dosť dávno spraviť , čo aj uvidíte na videu kde mám blond vlasy haha . Je to článok o recenzii na značku Artistry , a produkty , ktoré mi poslali a ja som ich použila vo videu. Zajtra výjde časť druhá , kde budú ostatné produkty.
Môžme ísť na to ! :)
                                             ! VIDEO JE NA KONCI ČLÁNKU !

 Artistry Signature Color očné tiene 


Tieto tiene ma veľmi zaujali vďaka tomu , že všetky spolu krásne ladia a je to úžasná kombinácia na cesty . Ten najširší tieň používam aj ako rozjasňovač .Avšak jediné , čo mi chýba , sú matné tiene , alebo jeden taký svetlejší do ohybu oka. Tie svetlé tiene sú slabo pigmentované , napríklad ten ružový , čo beriem ako nevýhodu , ale niektorým to tak vyhovuje , lebo nie každý chce výrazné líčenie.Tmavšie tiene ale aj tie najväčšie nemajú žiaden deficit pigmentácie , ba naopak , ma veľmi prekvapili.Dajú sa skvele blendiť a zapracovávať do seba , a ľahko sa aj nanášajú.Inak som ale spokojná a rada tieto tiene používam . Vydržia s podkladovou bázou na viečku celý deň.
Paletka Pink Chocolate

Paletka Spice Bronze




                    Paletka Pink chocolate                                                   Paletka Spice Bronze



 Artistry Signature color lícenka odtieň Soft Rose
Táto lícenka je krásna a jemná , avšak ak chcete aby bola vidieť , treba sa s ňou trošku viac pohrať a navrstviť.Ja ju používam veľmi rada , hodí sa či už k veľmi výrazným , alebo veľmi prirodzeným líčeniam.





 Artistry Exact Fit dlhotrvajúci makeup
Tento makeup je podľa mňa veľmi hutný konzistenciou , a taktiež má aj stredne až stredne + kryciu schopnosť. Je to ale dosť veľa , lebo viac už by som hodnotila len maskérske makeupy. Dobre sa s ním pracuje , zakryje nedokonalosti a som s ním veľmi spokojná. Je bez parfemácie a nezalieza do pórov.Má taktiež ochranný faktor 15 a UVA a UVB ochranu.A k výdrži , vydrží naozaj celý deň bez problémov :) Plus pleť počas dňa hydratuje vďaka obsahu vody z nórskych fjordov.


 Dlhotrvajúca ceruzka na oči 
Ja osobne ceruzky na oči vôbec nepoužívam , tak bol boj ich odtestovať. Ešte ani odtiene mi nesadli haha. Mám ich v odtieňoch Graphitte Shimmer , čo je uhľovošedá so striebornými trblietkami , a Plumberry , čo je matná baklažánová farba. Ceruzka je obojstranná , z druhej strany má penový aplikátor , ktorý slúži na vytvorenie rôznych efektov.Je vodeodolná , nežmolkuje.Vydrží tak 8-10 hodín.Má krémové zloženie a farby sú naozaj sýte.

VIDEO 

Poznáte značku Artistry ?
Zaujali vás nejaké produkty ?
Určite mi nechajte vedieť dolu v komentári , veľmi ma potešíte :)
xo Niki

1 komentár:

  1. Paletka Spice Bronze je úžasná :-) mimochodem o značte čtu poprvé a nikde jsem ji zatím neviděla.
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť